drukdrukdruk! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Florence Linden - WaarBenJij.nu drukdrukdruk! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Florence Linden - WaarBenJij.nu

drukdrukdruk!

Blijf op de hoogte en volg Florence

01 Februari 2015 | Indonesië, Seminyak

Hii,

Nu begint het druk te worden… Afgelopen donderdag op excursie geweest naar het Eco Park, het was dus een sustainability park boven op een berg. We zijn met een hele groep met scooter er heen gereden en de rest ging met een busje. Boven gekomen op de berg bleek de helft verdwaald te zijn, dus wij mochten alvast beginnen. We kregen een rondleiding door het ‘park’ en op de top kregen we een vruchten drankje en wat fruit. Het was zo warmmm dus wij waren blij toen ze vertelden dat we 2 uur eerder klaar waren dan gepland!
In de avond naar Skygarden gegaan voor een all you can eat bbq! Voor 50.000 kun je onbeperkt eten halen ( dat is dus 3 euro 50 ).
Op tijd naar huis gegaan want jaa morgen ( vrijdag ) was de grote dag!! ONZE EERSTE SURFLESSSSS 

Vrijdagochtend om half 9 moesten wij ons melden bij de Pro Surf School Bali. Aangekomen bij de beachlounge kregen wij kleren en moesten we omkleden. Met een groep van 25 man zijn we naar het strand gegaan waar matjes klaar lagen, we mochten eerst op het droge oefenen. Er werd ons uitgelegd hoe je op moest staan, peddelen en versnellen etc. Toen dat voorbij was mochten we onze boarden halen en eindelijk het water in! Nou daar gingen we dan, wij kregen 1 instructeur die ook Nederlands kon dus dat was wel grappig. Uiteindelijk super veel zoutwater gehapt, maar het is me wel een paar keer gelukt om lang te blijven staan en mijn golfjes te pakken. HET WAS ZOVETTT.
Toen we klaar waren hebben we nog op het strand gechilled (in Kuta). Daarna zijn we nog naar een strand in Jimbaran gereden, dit strand is vooral leuk voor ervaren surfers. Helaas sloeg het weer om en zijn we in de regen en onweer naar huis gereden.
In de avond zijn we lekker uiteten gegaan en daarna nog een paar drankjes gedaan in de Jalan Legian! In deze straat zitten verschillende kroegen.
Zaterdag zijn we lekker op een strand in Jimbaran gaan hangen (zie foto’s). Helaas is het door het regenseizoen soms best donker op de fotos, maar het blijft warm! En je verbrand levend als je niet op let. We zijn op tijd weer naar huis gegaan want s avonds hadden wij van school een poolparty. Super mooie henna tattoos gekregen (AHUM.. gelukkig heb ik ze eraf gekregen haha) We kregen burgers en ze hadden promo cocktails, het was op zich wel gezellig maar wij wilden meer . Dus wij weer met een groep terug naar Jalan Legian! Paar kroegen afgegaan met een clubje van school, was erg gezellig uit eindelijk om 4 uur thuis.
Zondag (vandaag) was dus een lamdag, om half 12 uit bed gerold het zwembad in en tot 4 uur aan het zwembad gelegen. Toen ons zelf aangekleed en naar de carrefour gereden, even wat boodschapjes gedaan. In de avond zijn we naar een foodmarket gegaan, hier zitten allemaal lokale tentjes ( van die tentjes met plastic stoelen en je wilt niet weten hoe de keuken eruit ziet) Super lekker gegeten en het kost niks, 15.000 IDR ( 1 euro 10 ).
Lig nu lekker in mijn bed voorbereidend op mijn eerste schooldag van morgen! Gelukkig beginnen we rustig met 1 les, Indonesisch.
De komende periode zal ik wat drukker worden maar zal proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden!

Dikke kus uit Bali 

• 02 Februari 2015 - 14:42

Krisje:

Hey Floor!!

Ik dacht na die foto die je stuurde... Woooow ff kieken waar die uithangt