daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Florence Linden - WaarBenJij.nu daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Florence Linden - WaarBenJij.nu

daar gaan we weer!!

Blijf op de hoogte en volg Florence

23 Januari 2015 | Indonesië, Denpasar

Helloo,

Zoals de meeste van jullie al weten was mijn reis naar China/Shanghai mij vorig jaar prima bevallen! Ik heb daarom besloten om dit jaar maar weer een nieuwe uitdaging op te zoeken en heb besloten om 4 maanden naar Bali te vertrekken. Ik ga de komende 4maanden een semester volgen op de Udayana University. Aan het einde van mijn semester komen mijn ouders weer 3 weken langs . Ik blijf dan 10 dagen met ze op Bali/Indonesië en vertrek daarna voor 10 dagen nog naar Thailand. Waar ik op 7 juni word herenigd met mijn wederhelft, Melissa . Ik kom uiteindelijk 27 juni vanuit Bangkok terug naar Amsterdam.
Afgelopen vrijdag 23 januari was het dan eindelijk zover de 15 uur duurende vliegreis naar Bali. De weken ervoor hoop gestress en gedoe om alle spullen te regelen laatste papieren etc. En puntje bij paaltje sta je donderdagavond/vrijdag je koffer nog in te pakken.
Op tijd aangekomen op schiphol waardoor we tijd zat hadden om de bagage, die natuurlijk te zwaar was -.-, in te leveren en afscheid te nemen van de familie. Deze keer toch maar besloten om met KLM te vliegen ipv een cheapass vliegtuig maatschappij. De eerste vlucht was van Amsterdam naar Singapore, onderweg helaas veel turbulentie maar gelukkig aantal uurtjes kunnen slapen. Aangekomen in Singapore werden wij verzocht het vliegtuig voor een uurtje te verlaten waarna wij onze reis konden voort zette naar Denpasar, Bali.
Aangekomen in Bali vallen ons al gelijk veel dingen op in vergelijking met China. Het is er veel schoner, je kunt er adem halen en de mensen zijn veel vriendelijker. En het is er super warm , 10 uur s avonds en het is nog 28 graden. De chauffeur van onze villa kwam ons ophalen en heeft ons netjes bij onze villa afgezet.
Nadat we de villa bekeken hadden en de kamers verdeeld hadden hebben we besloten om een klein duikje te nemen in ons zwembad!! Na een lekkere douche en het opruimen van mijn kleren lig in na mijn “eerste dagje” Bali in mijn bed. Morgenvroeg gaan we op onderzoek uit en hopen nog meer van dit mooie land/eiland te ontdekken.

Tot snel
Florence.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Bali, Indonesië

Semester exchange Udayana University Bali

Recente Reisverslagen:

11 April 2015

kleine update!

17 Maart 2015

Gili Eilanden & Bezoekk

17 Maart 2015

Lombok!

02 Februari 2015

Wauw!

01 Februari 2015

drukdrukdruk!
Florence

Actief sinds 27 Jan. 2015
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 4006

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 28 Mei 2015

Bali, Indonesië

27 Januari 2014 - 27 Juni 2014

Shanghai

Landen bezocht: