I love Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Florence Linden - WaarBenJij.nu I love Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Florence Linden - WaarBenJij.nu

I love Bali

Blijf op de hoogte en volg Florence

28 Januari 2015 | Indonesië, Kuta

Hi hi,

Ben ik weer! Ik heb nu nog alle tijd om een blog te schrijven want volgende week maandag beginnen pas mijn lessen. Vannacht onrustig geslapen en toen ik vanmorgen wakker werd kon ik wel huilen. Het regende en donderde zo hardd! ( het is namelijk regenseizoen) Maar helaas wij moesten naar school dus wij op onze scootertjes en hoopte door de regen heen te rijden, het ging goed tot 5min voor de school en het met bakken uit de lucht kwam zetten. Lekker doorweekt bij de intro gezeten maar maak niet uit!
Er kwamen gastsprekers van ziekenhuizen en de surfschoool  Aankomende vrijdag ochtend hebben wij onze eerste surfles! Ben benieuwd. We kwamen tijdens de intro er ook achter dat er nog meer Nederlanders waren.. handiggg. In de middag eerst aan het zwembad gelamt en daarna samen met een groep van school naar het strand geweest. WAUWIEEE puur genieten, heel de middag/avond bij een strandtent gezeten. Op van die zitzakken drankje erbij en een super uitzicht ( zie de foto’s). Een paar leuke mensen leren kennen en naar een leuk live bandje geluisterd.

Nu weer lekker terug in de villa nog even met de voetjes in het water gezeten en nu weer op naar bed. Morgen gaan we op excursie met school naar eco park, heb eigenlijk geen idee wat het is  maar dat zien we morgen wel weer.

We moeten morgen naar het gebouw waar we ook onze lessen moeten gaan volgen, er zijn namelijk meerdere locaties.
Ik ga zo weer lekker slapen want was weer een lang dagje en hoop eindelijk een beetje in mijn ritme te komen.
Tot snel x